Něco málo o mě

25.09.2013 16:05

Zdravím všechny návštěvníky !

Jmenuji se Soňa Dermeková, narodila jsem se v Liberci, nyní však studuji a bydlím v Ústí nad Labem. Spousta lidí na toto město nadává, já jsem zde však spokojená. Mám zde své přátelé a i  zázemí pro další profesní  růst.

Tímto portfoliem jsem vám chtěl představit několik  svých vlastních prací a to od dob studia na střední škole,která mě začla formovat. Pod vedením skvělých lidí,učitelů a nyní i mých přátel Tomašem Pleslem  a Martinem Pouzarem. Tím patří  moje velké díky- kde bych byla kdyby na mě nedohlídli :-))) Moje práce se odvíjeli od mých zajmů,což je do jisté míry i moda,sklo a šperk. Dost často se to i mých pracech překrývá. Častou inspirací mi byly organické náměty nebo přírodě podobné tvary, krása broušeného skla a zájem o různorodost materiálu a jejich vlastnosti. Ráda zkoumám také moment destrukce. Ráda něco ničím,recykluji a předělávám. Materiál jsem používala komponenty firmy preciosa, se kterou jsem již několikrát spolupracovala.

  Po střední škole jsem na jeden rok nastoupila na obor ražené mince a medaile, kde jsem nebyla uplně štastná a tak jsem nastoupila k Panu Bílkovy na ateliér skla, kde doposud studuji.